pigu.lt
8.0

UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota „Metų Gazelės“ apdovanojimu.2015 metais duris atvėrė modernus prekių atsiemimo punktas Šiauliuose, tų pačių metų vasarą Pigu.lt pradėjo naudoti naują 10.000 kv. m. ploto prekių sandėlį, todėl prekių tiekimas į atsiėmimo centrus ar tiesiai pirkėjams dabar vykdomas greičiau. Iš viso šiuo metu bendrovė valdo net 10.000 kv. m. bendro ploto sandėlius, kuriuose yra apie 400 tūkst. prekių.
Margarita
Margarita
1.6 / 10
Paskelbta: 2021-05-03 11:19:08

Niekad nebeužsisakinėsiu baldų per pigu.lt , nerekomenduoju ir kitiems. Ypatingai kalba eina apie didžiagabaričius baldus. Pirmąkart pirkau spintą. Spinta sunki, užiima nemažai vietos. Numatoma pristatymo data buvo kovo 16, kad spinta jau pristatoma sms gavau sausio 27 :) neįsivaizduoju, kokiu būdu reikia organizuotis baldų užnešimą, vietos atlaisvinimą namie , jei puslapyje nurodomi pristatymo terminai visiška lempa. Padariau klaidą ir iš pigu užsisakiau dar ir sofą. Sofos-lovos pristatymas buvo numatytas birželio 9 dieną, šiam terminui esu susitarusi su nešikais, kurie atlaisvins vietą namuose išnešdami seną baldą ir užnešdami naują sofą iš pigu.lt. Ir ką jūs galvojat 04-30 gaunu žinute, kad jūsų sofa (kuri turi būti pristatyta kitą mėnesį!!!!) bus pristatyta per 2-4dd. Pasiskambinu į pigu.lt , paaiškinu situacija, kad baldo šiuo metu priimti negaliu, mane nuramina, pasako, kad prekę dar palaikys sandėlyje ir neperduos kurjeriams. Šiandien gaunu skambutį iš LP, skambina kurjeris ir sako, kad laukia manęs lauke , nes pristatė sofą!!! Tai kokio velnio pas jus sėdi klientų aptarnavimas, kuris nuramina, bet ištiesų jokios pagalbos nesuteikia, arba kokio velnio rodomi terminai , kurie neatitinka nei per nago juodimą. Esu labai nusivylusi pigu.lt sistema.

Bendras pasitenkinimas
2.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
2.0 / 10